האם יש צורך בביטוח נסיעות

לא מעט אנשים מתלבטים האם לעשות ביטוח נסיעות, בוודאי אם מדובר בנסיעות קצרות, נסיעות של סופשבוע, נניח. אז תמיד עולה שאלה, מה כבר יכול לקרות? הרי אנחנו בסך הכל נמצאים זמן קצר בחו״ל, אם נשמור על עצמנו טוב, לא יקרה לנו שום דבר.

 

אך זה לא מדויק, זה לא בדיוק עובד ככה. ראשית, אנחנו יכולים לחטוף דלקת, זיהום או כל דבר אחר, גם בלי שנעשה משהו ספציפי, ובוודאי אם כן נעשה, אפילו דברים בנאליים ומובנים מאליהם כמו לאכול, לשתות או כל דבר אחר. זה יכול להוביל לכך, שאנחנו נחלה, נידרש לקבל טיפול רפואי, ונצטרך להשקיע לא מעט כסף בטיפולים. שנית, בכל רגע נתון, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו סופגים חבלה, פציעה או כל דבר אחר, בכוונה או לא בכוונה, מפעולה אקטיבית או פאסיבית.

 

כל זה יכול לענות על השאלה האם יש צורך בביטוח נסיעות גם במסגרת נסיעות קצרות, נסיעות לסופשבוע, נניח. כמובן שבנסיבות ממושכות יותר, הסיפור מובן מאליו, אי אפשר לנסוע לשבוע או לחודש מבלי שיש לנו ביטוח נסיעות.

 

על השאלה האם יש צורך בביטוח נסיעות, אנחנו נדרשים הרבה פעמים גם לענות, במקרה ואנחנו רוצים, למשל, לנסוע אל מדינות מסוימות. הנחת היסוד היא, שאם אנחנו נוסעים אל מדינות מערביות, מפותחות, אזי שאנחנו לא צריכים לעשות ביטוח כזה, הרי שם נוכל לקבל טיפול רפואי טוב. זה נכון, אך אנחנו גם נידרש לשלם עליו. לכן, מומלץ מאוד שלא לוותר על ביטוח כזה, גם אם אנחנו נוסעים למדינות הכי מתקדמות שיש מבחינה רפואית. אחת כמה וכמה, כשאנחנו נוסעים למדינות לא מתקדמות מבחינה זו.

 

דברים שחשוב לדעת על ביטוח נסיעות

 

יש עוד תשובות רבות לשאלה, האם יש צורך בביטוח נסיעות, ואותן תשובות יכולות לספק לנו מידע מגוון בנושא. למשל, ביטוח נסיעות איננו מתעסק אך ורק בעניין הבריאותי, אלא גם בכל מה שקשור לאובדן או גניבה של רכוש, כסף ותעודות.

 

בדיוק כמו שאנחנו צריכים להחזיק בביטוח דירה או עסק, על מנת שחברת הביטוח תחזיר לנו כסף במקרה ומתרחשת פריצה למבנה שלנו או מתבצעת גניבה של רכוש או כסף, כך משתלם להיות לנו להיות מבוטחים בעת נסיעתנו, אם חס וחלילה, אנחנו נופלים קורבן לפריצה או גניבה.

 

כמו כן, אם במקרה אנחנו קורה משהו שמחייב איתור שלנו בשטח, סביר להניח שאנחנו נרצה שישלחו עבורנו מסוקים שיוכלו לאתר ולהטיס אותנו חזרה ארצה. לשם כך, רצוי להיות מבוטחים על ידי חברת ביטוח שמספקת את השירות בפוליסה. כך אנחנו יכולים להיות רגועים, כך גם בני המשפחה שלנו יכולים להיות רגועים.

 

לכן, התשובה לשאלה האם יש צורך בביטוח נסיעות היא די ברורה מאליה, ופשוטה מאוד מבחינתנו.

 

 

 

 

השארת תגובה